Värme och solsken

I dag har jag tänkt på en sak. Nämligen hur otroligt bra jag har det.
Lämnade Sverige innan sommaren hade tagit riktig fart. Enligt vad jag hört blev det aldrig någon riktig fart... kom hit, där det var runt 35 grader. Sen gick det upp en bit över 40, pendlade lite upp och ner.
Så jag har haft en helt fantastiskt fin sommar med massor av värme.

Så kommer grädden på moset: I går körde jag iväg till stranden med Rebecca en stund. Det var sådär vid fyratiden. Ingen jättestark sol, utan det var fullt behagligt. Gick ner till vattnet... jodå, det kändes som att det var badbart. Och då menar jag inte 18-20 grader som det är i södra Sverige, utan en bit varmare än så. Sen åkte vi iväg till en lekplats en stund innan vi åkte hem.

I dag har det varit 25-30 grader (lite mer än 30 i solen, troligen). Och nu på kvällen ligger det mellan 15 och 20 grader. Som en härlig sommardag i Sverige, med andra ord. Och det här är i november...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0