Nya kanslor och nya handelser

Forst och framst angaende mina nya ogon:
i gar kvall nar jag lag i sangen tankte jag flera ganger 'fan, nu maste jag ga upp och ta ut linserna... visst fan!'. Tar alltsa nagra dagar for mig att vanja mig vid att jag ska se sa har bra utan linser.
i morse: 'Fan, har jag sovit med linserna inne? Visst fan...'

Och sa en uppdatering om Rebecca. Hon har ju alltid kramat om Ayse mer an mig, och det ar forstas naturligt att hon kanner battre till Ayse an mig nar jag ar ivag och jobbar och Ayse ar hemma. Det ar inte helt genomroligt, men naturligt.

Sa i dag hande nagot fantastiskt. Rebecca hall pa att klattra upp pa ett soffbord nar vi satt pa golvet och skulle ata. 'NEJ!' sa jag med ganska hog rost. Rebecca avbrot forsoket och borjade grata. Gick runt hela sallskapet, svarmor, monster Seyma,  och Ayse for att komma fram till mig. Dar la hon armarna runt mig, kramade mig och klattrade upp i mitt kna. Hon ville vara saker pa att jag fortfarande alskade henne... min alskade lilla flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0