Antligen lite mer tid...

Sa, nu har semestern borjat och jag har mer mojlighet att skriva.

Vi akte ivag i forrgar. Klockan sju skulle flyget lyfta, sa vi skulle vara pa plats vid fem, och alltsa aka hemifran innan fyra. Tja... blev lite forsenat, men det gick bra.

Stavfel far ni sta ut med just nu. Det ar sa att jag ska genomga en ogonoperation om nagra dagar, och innan dess maste jag vara helt utan linser och glasogon i en hel vecka. Sa jag orkar inte sitta sa nara skarmen hela tiden...

I forrgar var vi ivag och grillade pa kvallen. Helt underbart att vara ute vid stranden. Jag var ursaktad fran det mesta efte4rsom jag inte ser sa mycket utan linser. Det hann bli morkt innan vi kom hem, nagot man inte ar sa van vid nar man bor i Sverige. Fantastiska ljustider i Sverige, men samtidigt, om det hade varit ljust sa lange har i Turkiet, hur varmt hade det da varit hela tiden? Nu ar det mellan 25 och 30, och det ar helt ok.

I gar besokte vi Ayses mormor. Alltid jattetrevligt... jag ska lagga upp nagra bilder sa fort jag hittar kabeln till svarforaldrarnas kamera.
Var gamla kamera blev stulen for nagra manader sen. Sa vi var utan i ett tag innan vi fick tummarna loss att tacka ja till ett erbjudande som vi helt enkelt inte kunde saga nej till... men sa maste man ju ha kabel till den kameran ocksa. Far se nar jag orkar leta upp den, har ju som sagt inte varldens basta syn...

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Kul med lite inlägg igen. Väntar på fler : )

2010-06-04 @ 15:49:51
URL: http://www.formspring.me/jessicapct

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0