Grattis på ettårsdagen!

Just nu är det på minuten ett år sedan de kallade in oss på sjukhuset. Tog "bakvägen" in till BB...

Delar av dagen kommer jag att återuppleva i dag. Fram till 17:21 när Rebecca kom till världen, och vidare in under natten, när vi åtta timmar efter förlossningen körde hem. Just ja, jag skrev ner det i princip minut för minut och la ut på bloggen också :-)

Önskar Rebecca hade låtit oss sova mer i natt. Tror hon haft problem med gaser... har vi låtit henne äta lök?
Det är rätt irriterande när hon ligger mellan oss. Reser sig upp till sittande, men somnar igen och ramlar ner på någon av oss. Ayses näsa blev målet en gång i natt... usch alltså. Tack och lov bara mjukdelar på mig. Jag låter Ayse sova en halvtimme till innan jag börjar stöka med köket för frukosten, och sen är det full rulle med de sista förberedelserna. Vi kom inte i säng förrän halv två i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0