Änglabilder :-)

Så, batteriet i digitalkameran är laddat, och det är dags att lägga upp en del igen.

Börjar med en del änglabilder...

  

Och förstås, något jag glömt... inte detaljerade bilder på köket, men det nya köket finns i alla fall i bakgrunden :-) Mamma var på besök någon dag innan jul och vi packade in julklappar tillsammans, skulle lacka och så vidare. För resten... var kan man köpa RIKTIGT lack i dag? Vi fick tag på något som var ett mellanting mellan stearinljus och lack. Luktade inte rätt, man kunde knappt bränna sig på det... och en veke i lacket, det är ju bara så fel det kan bli!

Förr i tiden brände jag mig på lacket vartannat år, och vartannat år var det min syster som gjorde det. Those were the days... och ja, jag har vanliga "hemmakläder" på bilderna. Köket var inte helt färdigt, det blev lite panikstädning precis innan mamma kom. Gardiner har vi bland annat fått upp nu :)
Rebecca var jätteduktig och hjälpte oss fantastiskt mycket.

  

Så, fick ett videosamtal, måste avbryta för stunden...


Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Jessica gillar....... TAPETERNA!



Och tredje bilden av Rebecka. WOW. Vilka ögon! henne får ni hålla inlåst om kvällarna om en tolv - tretton år sådär.

2010-01-26 @ 03:37:38
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0