Lite mer

Dagarna och veckorna flyter ihop... det blir så under sommaren när man ska backa upp för någon annan och dessutom sköta sitt eget jobb. Och dessutom, den jag ska backa upp för brukar backa upp för mig en dag i veckan när jag är på annan ort. Kan det bli annat än körigt?

Så, det blir inte mycket till tid att sitta här, och som vanligt måste ju Rebecca ha uppmärksamhet när jag kommit hem. Ska se efter var bilderna är... vi har varit hyfsat mycket på lekplatsen, och hon springer runt som en vilding och klättrar och åker rutschkana på egen hand. Den stora kan hon inte komma upp i själv än, men det kommer...

En annan sak som hänt är att hon börjar kunna hantera en sked ordentligt, alltså med typ soppa på. Skånsk honung, havregrynsgröt och sånt är ju ingen konst, men något som verkligen är flytande har tidigare haft en tendens att lämna skeden när den vänts upp-och-ner. Men som sagt, nu har hon börjat hantera det bättre.

Det jag önskar mest just nu är att Rebecca ska sluta tassa in i vårt rum mitt i natten. Men hon är så otroligt söt... yrvaken kommer hon tassandes, missar dörren lite grann när hon ska in i sovrummet, akta sängen! Och så vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0