Våren kommer!

Efter en hård och kall vinter, mer jobb än någonsin, bilolyckan och en massa skit har nu äntligen all snön försvunnit. Jag vill aldrig mer se snö...

Vi har rensat upp på uteplatsen. Kastat allt skräp som vi lagt ut där i väntan på att få tid att ta hand om det. Skrubbat golvet, satt upp trädgårdsmöblerna och nu senast hängt upp en gunga i fästena för den ovanvarande balkongen.
Varje sekund av solljus är helt underbart. Fy f-n för snön... även om det verkar ha varit mycket mildare här än längre norrut.

Rebecca har inte börjat prata ännu, men hon knatar runt överallt i lägenheten, och gärna ute också. I går glömde jag stänga grinden, och vi hittade henne mitt på den stora gräsmattan utanför. Hon älskar uteplatsen... jag måste sätta upp någon form av staket vid rabatterna, så hon inte kliver ut där.

Och i går drack vår lilla flicka själv ur ett vanligt glas. Hon tröttnade på att vi inte förstod att hon var törstig, tog ett glas från bordet och drack.

Digitalkameran har vi ännu inte hittat... det stör mig. Får se om jag kan få tag på en annan till ett bra pris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0