Framsteg... eller uppsteg?

Rebecca har nu lärt sig att gå i trappor, utan att ta stöd... men naturligtvis får hon inte gå i trappor själv än.
Några ord har verkligen kommit fram nu. Hon sträcker ut handen, pekar och säger "Titta!". Och hon har även sagt "hej då".

Favoritaktiviteten just nu är att leka med sand i sandlådan på dagis. Och det går finfint på dagis. Hon vill inte därifrån... och hon har skaffat en pojkvän där... grrrr... Ayse ska försöka ta en bild på dem i morgon när de kramas.

En annan sak... i morgon ska jag äntligen in på en läkarundersökning för nacken. Det är nu tre månader sedan olyckan, och runt 2½ månad sedan jag sa till min chef att jag ville ha en remiss till CityAkuten. Sedan har personalavdelningen i Tjockholm förhalat och förhalat... men i går trängde chefen in personalchefen i ett hörn (mer eller mindre) och fixade till allt som behövde fixas. I dag vid halv tvåtiden ringde jag till CityAkuten, och tio minuter senare hade de ordnat en första besökstid. Klockan åtta i morgon bitti ska jag vara där...
Var det verkligen så svårt?

Kommentarer
Postat av: Rikki

Länge sedan jag var inne här ju! Så dumt ... Vet inte om du kommer ihåg mig ens.

Men men, trevligt att ha hittat hit igen!

Ja, dagens generationer börjar tidigt ... Akta dig så att hon inte får en ring på fingret snart!



Hoppas allt gick bra på undersökningen! / Rikki

2010-05-09 @ 01:54:19
URL: http://missgear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0