Förlåt...

Har verkligen inte haft en chans att uppdatera på länge nu. Det vanliga jobbet har börjat öka, och då är jag lite tröttare när jag kommer hem. Och så har vi bytt ut hela köket... tog en dag att riva ner allt gammalt, sen skulle det till tippen, köpa in allt från IKEA, sen sätta upp med alla problem det innebär med fel skruvar och så vidare och så vidare...
Grädde på moset: Jag ska jobba nästa helg. Inventering... jag spenderade 15 timmar med att prata med revisorer och internrevisorer, och till slut kunde de bara komma fram till att de inte kunde fatta ett beslut, så de överlämnade det till koncernledningen. Tack för den... jag hade ju inte alls något vettigare att göra...

Köket är i princip färdigbyggt nu. Bara lite småkompletteringar kvar. Plus väggar, tak och golv... men det tar ju inte så himla lång tid när man väl sätter igång. Vi har inte ens valt ut kaklet än, det vill vi göra när hela grunden är färdig. Undrar om jag har "före"-bilder på köket...?

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Har det verkligen inte hänt något på pappafronten på en månad?

2009-11-21 @ 12:01:08
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0