Prylar och förste friaren

För några dagar sedan shoppade vi lite till Rebecca. En hänggunga, lära gå-stol (båda dessa finns det blandade åsikter om, men vi tycker i alla fall om dem) och en baby sitter. Kanongrejor... hänggungan har Rebecca börjat använda lite försiktigt nu, och än så länge är den hennes favorit.


Och så i går hade vi besök av några vänner och deras 10-månaderskille. Jag måste vara försiktig nu... han gillar inga andra bebisar, men Rebecca charmade honom totalt. Gästerna stannade länge, och Rebecca och lillkillen sov i samma rum. När de skulle gå skämtade jag med pojkens mamma (som höll med mig): "De får inte spendera en hel natt ihop förrän de är förlovade!"

Dags att köpa den där hagelbössan jag pratat så mycket om...?

Kommentarer
Postat av: Thomas Tvivlaren

Vänta till hon blir 6-7 år och kommer hem och berättar om alla killar hon är kär i... Var får man tag i en hagelbrakare? ;)

2009-05-18 @ 09:40:17
URL: http://www.thomastvivlaren.se
Postat av: Pappa

Åh tusan... är hon verkligen så gammal nu? Jäklar vad tiden går, det känns som att det bara är ett eller två år sen jag lärde dig lite om thaimat :)



Du behöver väl ingen brakare... om jag inte missminner mig har du en rejäl som du använde i den där tågtunneln sist vi sågs :-)



THOOOOMAAAASSS!

2009-05-18 @ 20:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0