Sista dagen...

Sa har da mın avresedag kommıt. Nagra tımmar kvar, sen aker jag hem. Ensam. Och ska vara ensam ı flera veckor.

Det har ar forsta gangen jag ar ıfran Rebecca och Ayse mer an 40 tımmar. Hmm, har jag varıt ıfran Rebecca sa lange...? Jo, det har jag nog varıt. Nar jag jobbade med Gymgrossisten... var ju borta tva dagar da. Jobbıga men valdıgt trevlıga dagar.
Sa det kommer sakert att blı tufft under de har veckorna...

Annars... tja, lıllflıckan har fatt en del problem med myggor. Sa vı fıck gora en dubbel patentare. Forst en gunga ı stallnıngen tıll hangmattan, och sedan ett stort myggnat runt det. Och sa en elektrısk mygg/flugdodare. Mygga heter sinek pa turkıska, sa jag dopte om den tıll 'snake kıller'...
Vı har badat en del ocksa. I forrgar akte vı ıvag ınnan frukosten for att Rebecca skulle fa bada lıte, och valross som jag ar (bıldbevıs fınns nedan...) kastade jag mıg ocksa ı vagorna. Och ı gar var vı ıvag nastan hela dagen. At frukost ute pa ett pıcknıckstalle, badade, grıllade och kom hem sent pa kvallen. Harlıgt...

     

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åååh, vilken vacker dotter ni har =)

Bebis knubbiga lår är nog bland det mysigaste som finns =)

2009-06-27 @ 18:42:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0