Trött, trött, trött...

Så... tre dagar avklarade på jobbet nu. Och jag är redan lagom sliten... snart dags att krypa till kojs så jag orkar med morgondagen också.

Jag sitter där som spindeln i nätet när det gäller en hel del saker. Min kollega som backade upp när jag var borta i en hel månad har gjort sitt bästa, men han har ännu inte fått ordentlig insikt i allt. Så det blev en del att ta tag i när jag kom tillbaka. 200 mail i inboxen i måndags morse, 250 när jag lämnade jobbet i dag eftersom en del saker tar rätt lång tid.
Ibland känns det som att jag stångar mig blodig mot en betongvägg. Men så kommer det helt plötsligt något bättre, och dagen blir ljus igen. Bäst av allt är det när jag lyckas lösa ett problem innan någon märker att problemet finns.

Så gott som alla kollegorna är kanon. Synd att en del väljer att gå vidare till andra ställen, men samtidigt måste man förverkliga sig själv. Livet handlar inte om att göra andra nöjda, utan om att göra sig själv nöjd.

Positivt: Min chef har fått en ny chef. Min kollega och jag ser fram emot allt det bytet kommer att ge. Redan nu känns det som att vi kommer att få mycket mer feedback och information, och vi kommer att bli mycket mer delaktiga i allt som händer. Vi har mycket kvar att ge. Men inte i dag, nu ska jag hasa mig in till sängen...

Sorry, inga bilder i dag, men jag ser i alla fall värre ut än på bilden med linnet längre ner...

Kommentarer
Postat av: Malin



Jag måste ju såklart få önska er grattis för Rebecca. :)

2009-01-21 @ 22:58:09
URL: http://rajala.blogg.se/
Postat av: Pappatankar

Klart du får :) Tack så mycket :)

2009-01-24 @ 22:19:23
URL: http://pappatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0