Sömnlös

Ja... som jag trodde så kunde jag inte somna i natt heller.

Undrar vad det beror på... det är ju löjligt att tro att kaffet jag drack vid elva-tiden, alltså för 14 timmar sedan, ska spela in. Nervositet... nej, det tror jag inte, inte egentligen. Damen är i stort sett ljudlös i natt.
Återstår egentligen bara det faktum att jag nu har vilat ut efter julruschen på jobbet, kroppen och hjärnan är rastlösa och kräver mycket större utmaningar än jag gett dem på sistone. Jag har emellanåt haft fruktansvärt tråkigt härhemma under ledigheten.

Vad ska jag roa mig med? Tror jag börjar med att kolla lite på Funpic.

Kommentarer
Postat av: s-l

Hej,

jag tror på dig vännen,

du kommer fixa detta.

du kommer bli en jätte bra pappa.

och dina känslor om tvivlan är helt normalt.

om du inte hade tvivlat hade det varit onormalt.

du har ju aldrig varit pappa ju. allt är ju nytt. ett helt nytt liv som du/ni ska prägla.



kramar

2009-01-10 @ 22:57:54
Postat av: Pappa

Tack för de vänliga orden, s-l, och välkommen till bloggen!

2009-01-11 @ 15:58:06
URL: http://pappatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0