Panikkänslor

Nu när jag VET att bebisen inte är långt borta... då börjar en del panikkänslor bubbla upp. Är jag verkligen redo för det här? Har jag inte tagit vatten över huvudet?
Visst, massor med folk som har betydligt sämre förutsättningar än jag skaffar barn. Utan jobb, eller med osäker jobbframtid, inget ordnat... jag har allt ordnat, jobbet är hur stabilt som helst... men ändå, jag är skräckslagen. Men det kan jag inte visa utåt.

Kanske har de senaste dagarnas sömnproblem något med det att göra? Jag har ofta fått gå upp både en och två gånger för att spela i en och en halv till två timmar. Det har varit helt omöjligt att sova. För hög temperatur i sovrummet, Damen snarkar nu mot slutet av graviditeten, jag drack kaffe tolv timmar tidigare, min hjärna är inte van vid att vara så utvilad, det finns massor med förklaringar. Jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0