Jobb, jobb, jobb...

Kom hem sådär två timmar för sent efter en hel del problem med tågen i dag. Precis vad som behövs efter en spännande och uttröttande dag.
När jag gick hem i går hade jag 250 mail i inkorgen. I dag hade jag 259...

Det är lite jobbigt att komma hem och inte kunna gosa med Rebecca. Visst, hon sover mycket och är mest intresserad av mat och rena blöjor när hon är vaken, men lite kunde jag gosa med henne innan, när jag var hemma...
Trots att det innebär att jag kommer att vara ifrån hemmet en del nätter ser jag ändå fram emot framtiden på jobbet. Sedan tidigare vet jag att de vill att jag ska börja jobba i Trollhättan och till viss del Stockholm i princip så fort som möjligt. Inom kort kommer jag att jobba i två huvudstäder till, ser det ut som... väldigt roligt, även om det blir otroligt jobbigt att vara hemifrån.


Inte mycket bebisbloggande i dag, men livet består av mer än det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0