Dagens bild

I dag har det varit lite busy... först iväg till vännerna M&M som bor en liten bit iväg. Och sedan till några andra vänner lite längre bort.

Rebecca blev beundrad på båda ställena. På det första stället var två tjejer gravida, och förväntningarna är höga... på kräftskivan i år kan det mycket väl komma fem barn som är födda i år. Sånt är roligt!

Är lite småtrött nu, så en bild får räcka i dag. Och det blir inte någon bajsblöja, som Jessica efterlyste :)

Lilla flickan har börjat få ordentlig kontroll på ögonen, och betraktar väldigt mycket. Här är hon, nyduschad och väldoftande:


Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Jag själv kanske tar och jobbar lite på en nollnia lagom till Jul.



Jag tror inte det eftersom jag hellre vill ha barn påå våren elelr sommaren, men jag är ju sugensomattan.nu

2009-01-25 @ 11:38:56
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0