Bebisblogg - Dag två som pappa

Då sitter man här igen. Halv ett på natten och kan inte sova... men jag är i alla fall trött, till skillnad från hur det var innan.

Rebecca är en jättesnäll liten tjej. Skriker bara när hon är hungrig, behöver rapa eller har bajjat. I dag har hon fått träffa farmor igen, och både moster  och morfar med grannar har sett henne i webbkameran. Hon är alldeles bedårande.

I morgon blir en lite ansträngande dag. Upp vid åtta, iväg vid tio och iväg till sjukhuset för en del kontroller. Sen träffa min vän imamen...
Tur att jag i dag la märke till att lampan för larmet på bilen inte blinkade som den skulle. Bakluckan hade inte stängts ordentligt i förrgår när vi kom hem, så bilen har försökt påkalla min uppmärksamhet sedan dess med hjälp av blinkersen... batteriet var helt urladdat.
För er som inte visste det så kan jag berätta att på BMW, där batteriet sitter i baksätet, går det inte att låsa upp någon annan dörr än förardörren när centrallåset är satt ur spel. Med andra ord fick jag kravla genom förarplatsen och bak i baksätet för att komma åt batteriet...

Dagens bild på vår prinsessa:

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Åå, så liten.

Och jag verkligen älskar bäbisvantar. Som en liten påse att stoppa pyttehanden i bara

2009-01-14 @ 00:33:35
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0