Jag missar så mycket!

Bara två veckor i Turkiet, och så missar jag... jag har missat Rebeccas första riktiga ord, första gångerna hon verkligen härmar och får det rätt. "Dede geldi" sa svärmor, och Rebecca sa "dede geediii"... och samma dag, 1 december, tog Rebecca sina första steg på egen hand. Ett eller två steg var det... snart kommer mitt älskade lilla yrväder att springa runt i lägenheten!

Nu är det bara två dagar kvar tills min underbara familj är hemma igen. Snart är de här två hemska veckorna slut... och nu måste jag stressa igång med städning, kasta ner filmer i källaren, lägga saker rätt i köket, sätta dit lister i köket och så vidare. Tiden bara måste räcka till... med andra ord måste jag verkligen ta mig i kragen och göra mer i kväll.

Min önskelista för julen i år är kort: En ny såg. Fogsvans, alltså. Den jag har är så sliten att den har löständer... använde den till två laminatgolv för några år sedan, trallgolvet på uteplatsen, sen till att riva ner köket, laminatgolvet i köket och en del lister... den är verkligen slut nu! Nåja, har bara sådär en tio meter kvar att såga innan köket är färdigt... bah, lika bra att jag köper en ny i morgon.

Kommentarer
Postat av: Bunny

Haha, ja riktigt så avancerade brukar ju inte folk vara xD Men det är klart, folk som får sova på golvet (till exempel jag) måste ju titta väldigt avundssjukt.. Bra tips! :D

2009-12-04 @ 20:57:18
URL: http://bunnysworld.blogg.se/
Postat av: nathalie

Åhh turkiet!!

2009-12-04 @ 20:58:29
URL: http://nathaliealkhalisi.bloggplatsen.se
Postat av: Knaada

Jag köpte faktiskt en fogsvans till min Pappa i julklapp idag. Känner mig lite skyldig när han efter våran renovering snart inte har några kvar...



Trist att missa dom första stegen, jag förstår dig! Men se det posivit, det lär komma fler :)



Pappi är nog en av dom som inte är som du, han önskar nog att graviditeten varade i ett par dagar och sen var det klart. Men jag kan faktiskt inte klandra honom, jag blir otroligt hjärndöd och tröttsam när jag är på smällen. Det är så illa att jag saknar mig själv ibland :)

2009-12-04 @ 23:53:15
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0