Dagens nyheter

Halvt nyheter i alla fall.

Rebecca har nu flera gånger tagit tre steg framåt, mellan till exempel en stol och ett bord. Helt fantastiskt... och hon står utan stöd, och det tycker hon är otroligt spännande! 15 sekunder, 20 sekunder, sen tappar hon balansen och sätter sig ner. Tre sekunder senare ställer hon sig upp igen, hon ska lära sig att stå upp!

Hur är egentligen definitionen av "att kunna gå"? Många föräldrar säger ju stolt "min pojke/flicka kunde gå när han/hon var elva månader gammal!". Rebecca tog sina första steg för ett tag sedan, men går fortfarande inte regelbundet/längre än då.

Jag har fått en mycket finare kontakt med min lilla flicka under de här fyra dagarna jag varit hemma nu. Ja, missförstå mig inte, jag har spenderat mer än fyra dagar tillsammans med henne innan också, men hon förstår så mycket mer nu, och jag får en helt annan kontakt och feedback från henne.

Får se om jag får tummarna loss att lära mig hur man lägger upp klipp på YouTube...

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

youtubeklipp är enkelt enklt. Det lär du dig på ett kick. Men det kan ta en stund att få upp klippen

2009-12-30 @ 00:24:01
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Malin - brandteknologen

Vad kul =)



Du får väl säga att hon tog sina första steg "då", och började gå ordentligt "då", eller något...

2009-12-30 @ 15:39:15
URL: http://detbrinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0