Äntligen är julen över...

Lustig rubrik? Den har sin förklaring.

De som vet var jag jobbar vet att jag i princip är en av Sverige största jultomtar. Väldigt stor även i Norge, Danmark och Finland.
I år var det tightare än någonsin. En fantastisk massa att göra, non stop, från början av november fram tills i dag. Det är därför jag inte har varit särskilt närvarande här.

När jag kom hem i dag rann all stressen bort. Visst, jag ligger efter med en hel del, men det tar 2-3 dagar att fixa till allt... sen är det... dags att ta tag i två väldigt stora projekt :-)
Men jag ska nog kunna uppdatera lite mer här i alla fall.

Inga bilder i dag, men väl dagens händelse: I dag, när jag låg på vardagsrumsgolvet och vilade, ställde sig Rebecca bredvid mig. Hon stod själv i 15-20 sekunder. Jag kallade tyst på Ayse, som lugnt kom in i vardagsrummet. När Rebecca såg mamma satte hon sig ner, väldigt lugnt och kontrollerat.

Jag umgås alltid mycket med Rebecca när jag kommer hem på kvällen. Men det är inte alltid jag har orkat ta till mig intrycken och vad jag verkligen känner. Hon är den finaste jag vet...

Nu ska jag vila... den här tomten har lyckats ge sig själv en liten julklapp också. Det blev en SonyEricsson C905, som jag ska pilla lite på i kväll. När Rebecca lagt sig, för hon är alltid nummer ett...

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Berätta gärna vad du tycker om mobilen sen. Antingen här eler i en kommentar på min blogg. Jag behöver en ny. BADLY. Har knallat omkring med en gammal samsung sedan min trasiga reservmobil blev stulen på studentfesten i början av juni, och jag blir nästan ledsen varje gång det ringer och det inte är med en Parry Grippsång.

2009-12-25 @ 05:17:48
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0