Verkar klara sig...

Spänningen stiger... nu är det aningen mer än 12 timmar kvar innan Rebecca kommer att vara av 2009 års modell. Hoppas hon väntar, vem tusan vill ha en stockholmare...?

Hoppas bara att hon inte väntar alldeles för länge. Sådär lagom blir ju bra...

Det blir ett vitt nyårsfirande för mig i år igen. För ett år sedan körde jag 30 december min bäste vän till sjukhuset några mil iväg. Han ringde vid halv elva på kvällen, och jag körde direkt... hans pappa hade fått en hjärtinfarkt. Nyåret spenderade jag sedan med hans familj medan han vakade på sjukhuset.

Planen för i kväll är att grilla kyckling och köfte. Vi får se vad Rebecca säger, om vi får äta eller om vi ska lämna allt till grannarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0